Bliv medlem af Venstre og vær med til at sikre et blåt Danmark og et stærkere samfund for næste generation. Med dit medlemskab af Venstre får du bl.a. et ugentligt nyhedsbrev fra Landsorganisationen med politisk orientering, medlemsbladet Liberalt Overblik og nyheder fra din lokale forening. Men først og fremmest får du mulighed for at få indflydelse.

Du vil herefter modtage en velkomsthilsen fra lokalforeningen. Som medlem af Venstre får du de vigtigste politiske nyheder før alle andre.

Du kan gøre en forskel ved at være politisk aktiv. Du vælger selv hvor aktiv du vil være. Om du blot ønsker at støtte Venstre med dit medlemsskab, eller om du vil involvere dig i arbejdet i vores forening, og om du vil være med til at opstille alle de kandidater, du kan stemme på til kommunal-, regional- og folketingsvalg.

Vi stiller ingen krav til medlemmerne. Vi er taknemmelige for den støtte, der ligger i selve medlemskabet og kontingentet. Men har du lyst til at være aktiv som medlem, har vi masser af muligheder og opgaver til dig i foreningsarbejdet.

KONTINGENTOVERSIGT

Efter det første år er kontingentet følgende:

Almindeligt medlemskab: 450 kr.

Parmedlemskab: 840 kr.

Pensionist medlemskab: 360 kr.

TAG DEL I VENSTRES ARBEJDE

Som medlem af Venstre kan du deltage i medlemsudvalg og bidrage til politikudvikling og kampagner. Meld dig ind i dag for at sætte dit aftryk på Venstres europæiske politik.